Zakres obowiązków:
- koordynowanie procesów sprzedażowych i samodzielną sprzedaż nieruchomości,
- pozyskiwanie ofert nieruchomości,
- kompleksową obsługę klienta w zakresie transakcji sprzedaży/kupna nieruchomości,
- współpracę z notariuszami, prawnikami, rzeczoznawcami majątkowymi, geodetami, architektami,
- doradztwo w zakresie inwestowania i gospodarowania nieruchomościami komercyjnymi
Wymagania:
Od kandydatów oczekujemy:
- minimum rocznego doświadczenia w sprzedaży/wynajmie nieruchomości lub doświadczenia z branży finansów czy ubezpieczeń,
- znajomości lokalnego i regionalnego rynku nieruchomości,
- znajomości technik sprzedaży,
- komunikatywność, asertywność, pewność siebie,
- orientacji na rezultat, samodyscypliny (umiejętności organizowania czasu pracy),
- optymizmu i chęci do pracy,
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
- prawa jazdy kat. B,
Firma oferuje:
- atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + prowizja),
- zarobki rzędu 3 000zł -10 000 zł,
- wsparcie ze strony osób współpracujących i kadry zarządzającej,
- wszystkie niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon służbowy, aparat,
- dostęp do zaawansowanych aplikacji ułatwiających pracę,
- ciekawą pracę w dynamicznym zespole,
- komfortowe warunki pracy w oddziale oraz mobilny charakter pracy w terenie.