do obowiązków osoby na w/w stanowisku należy profesjonalna i kompleksowa obsługa Klienta w zakresie obrotu nieruchomościami komercyjnymi oraz przygotowywanie niezbędnych raportów i analiz.
Od kandydatów wymagamy:
- wykształcenia minimum średniego,
- minimum rocznego doświadczenia w sprzedaży/wynajmie nieruchomości komercyjnych,
- znajomości zagadnień prawnych związanych z umowami najmu i sprzedaży,
- znajomości lokalnego i regionalnego rynku nieruchomości komercyjnych,
- znajomości technik sprzedaży,
- praktycznej znajomości Pakietu MS Office,
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
- umiejętności prowadzenia negocjacji,
- posiadania prawa jazdy kat. B,
- prowadzenia działalności gospodarczej lub gotowości do jej założenia po okresie próbnym,
- posiadanie własnego samochodu (zwracamy koszty paliwa).
Dodatkowymi atutami będzie:
- znajomość programu CRM (Galactica).
Oferujemy:
- stacjonarne miejsce pracy z pełnym wyposażeniem biura,
- atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + prowizja),
- komfortowe i nowoczesne warunki pracy,
- wszystkie niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon służbowy, aparat.
Osobom nadsyłającym CV gwarantujemy poufność przesłanych dokumentów.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."